Miről dolgozzak eredményesen?

Ha TE magad csinálod a marketinged...

Milyen eszközöket érdemes alkalmazni ma, az eredményes tartalom marketing érdekében.

Mi maga a tartalom marketing?
Tartalommarketing (vagy content marketing) minden olyan marketing, amely tartalmat állít elő, azt publikálja és különböző csatornákon terjeszti azzal a céllal, hogy vásárlókat szerezzen.

Sok megbízómnak mestéltem már, hiszen én magam is ezen az állásponton vagyok, hogy a marketing egyik részét felesleges kiadni külsős cégnek.

Az a része, ami izgalmas és szórakoztató csináljuk meg mi magunk (mégha kicsit tanulni is kell hozzá), de ezek által is többek lehetünk és nem mellesleg rengeteg pénz marad a zsebünkben.

Természetesen, csak ha tudsz rá időt szánni és töltekezni a saját “márkád” építéséből, azaz a tartalom marketingből.

Amiket érdemes használni...

Összegyűjtöttem azokat az eszközöket, amelyekkel érdemes lehet elkezdeni.

SAJÁT TAPASZTALATBÓL mondom: hogy igen sok bevált marketing (vevőszerző) csatorna van de érdemes lépésről-lépésre haladni. Szóval, amikor már tegyük fel a facebook posztolások rendszeresek és nem teher, akkor érdemes új csatornákra is olyan értékes taralmakat gyártani, amelyekkel érdeklődőket, később vevőket nyerhetünk..

Kattints a szerkesztés gombra, hogy változtathass a szövegen. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Bekezdés címe

Kattints a szerkesztés gombra, hogy változtathass a szövegen. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kattints a szerkesztés gombra, hogy változtathass a szövegen. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Feltöltve: 2019.08.03.

Szerző: Rácz Csabi – WebTechnológus, a SzorgosKezek.hu ügyvezetője.