Miről dolgozzak eredményesen?

Ha TE magad csinálod a marketinged...

Milyen eszközöket érdemes alkalmazni ma, az eredményes tartalom marketing érdekében.

Mi maga a tartalom marketing?
Tartalommarketing (vagy content marketing) minden olyan marketing, amely tartalmat állít elő, azt publikálja és különböző csatornákon terjeszti azzal a céllal, hogy vásárlókat szerezzen.

Sok megbízómnak mestéltem már, hiszen én magam is ezen az állásponton vagyok, hogy a marketing egyik részét felesleges kiadni külsős cégnek.

Az a része, ami izgalmas és szórakoztató csináljuk meg mi magunk (mégha kicsit tanulni is kell hozzá), de ezek által is többek lehetünk és nem mellesleg rengeteg pénz marad a zsebünkben.

Természetesen, csak ha tudsz rá időt szánni és töltekezni a saját “márkád” építéséből, azaz a tartalom marketingből.

Amiket érdemes használni...

Összegyűjtöttem azokat az eszközöket, amelyekkel érdemes lehet elkezdeni.

SAJÁT TAPASZTALATBÓL mondom: hogy igen sok bevált marketing (vevőszerző) csatorna van de érdemes lépésről-lépésre haladni. Szóval, amikor már tegyük fel a facebook posztolások rendszeresek és nem teher, akkor érdemes új csatornákra is olyan értékes taralmakat gyártani, amelyekkel érdeklődőket, később vevőket nyerhetünk..

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Bekezdés címe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Feltöltve: 2019.08.03.

Szerző: Rácz Csabi – WebTechnológus, a SzorgosKezek.hu ügyvezetője.