Célom

Célom, hogy minél több értéket adhassak a hétköznapokban kreatív ötleteimmel és jó probléma megoldó képességeimet felhasználva.

Ki az én célközönségem?

Elsősorban azon cégekhez, vállalkozókhoz szólok, akik nem akarnak lemaradni a legújabb modern kori lehetőségekről, hiszen sok mindenre a technológia adhat választ! "A gép forog, az alkotó pihen!" elvén.

kuldetes-problema

A kis és középvállalkozók, cégvezetők rengeteg kihívással néznek szembe nap mint nap. Ezzel falakat húzva a kereslet-kínálat pontok közé. Hiszen teljesen mindegy, hogy terméket vagy szolgáltatást árulsz, ha nem jut el az emberekhez.

Sokan trükkökkel érik el, hogy "náluk hagyják a pénzüketaz emberek", de ez valljuk be csak egyszeri megmozdulás. Ostoba dolog, egy vevőnek csak egyszer eladni! Úgy, hogy a végén, még csak boldog sem lesz magától a vásárlástól…

Tedd boldoggá vevőidet és a pénzüket nálad fogják hagyni!

Semmi trükk, csak ismerned kell a korszerű lehetőségeidet!

Te milyen pluszt adsz vevőidnek?

Vevőid vágypontját feltétlenül meg kell találnod, hogy sikeresen eladhass nekik.
Tudnod kell mire is vágynak igazán, utána már csak a megfelelő kommunikációs csatornákon eléjük kell "lógatni".
Ezután célközönséged máris rácsap és boldog, hiszen megvehette azt, amire vágyott.

Így lehetsz Te is boldog és elégedett!

Mert valóban profitálsz a nálad elköldött pénzekből.
Az elmélet egyszerű, ezért nagyszerű!