ideges-vagy

Eleged van a problémás vevőkből?

Mindent odaadsz vevőkörödnek de sokszor kapsz vissza negatív visszajelzést, ami elkedvetlenít? Érdekes felállás ez, de van kiút mielőtt lerágják rólad az utolsó húscafatot is és csak a csont marad neked.. Készen állsz?

A vásárlófejlesztés megoldás lehet!

Érdekes dolgokat tapasztalhattam meg az elmúlt egy évben. A tréningek következménye, hogy máshogy látok dolgokat és sok megbízóm piaci helyzetére látok rá a közös marketing folyamatok miatt. Ettől van aki tart az elején de hamar rájön, hogy valójában hamar előnyeire fordul a kellő információ áramlás.

Így figyeltem fel üzletek, szállodák és éttermek égető problémájára. Hiszen, amint elkezdtem elemezni sok előzőleg elkövetett hibát találtam, aminek következménye az adott "elégedetlen" helyzet kialakulása. Méghozzá, hogy mindenkinek el akarnak adni! Ez elsőre fura hallani.. hiszen miért ne adhatnék el mindenkinek? Elmesélem..

Te is léphetsz szintet!

Évek óta működő cégek/vállalkozások rengetegen megragadnak egy szinten. Pedig jóval tovább is van, csak nem szánnak elég időt a múlt elemzésére, s ha teszik is felületesen! A jó információ elemzésből könnyű és nyugodt a jövőkép tervezés.

Többféle módja van a vásárlófejlesztésnek. Nézzük meg miért jó, ha mersz újabb szintekre lépni.. Biztosan te is észre vetted már ezt, csak sose figyeltél rá!

Általában mindenkinek 3 féle vásárlója van:

  • Olcsó Jánosok, én így hívom őket (keveset költenek és fusztrálóak).
  • Elégedett vásárlók (gyakran nálad vásárolnak és jó pénzeket fizetnek).
  • Boldog vásárlók (ők a visszatérő vásárlók és tudja miért költi nálad pénzét).

Természetesen vannak speciális helyzetek is, ahol több vagy éppen kevesebb féle vásárlótábort lehet megfigyelni. Mindenki a boldog visszatérő vásárlókra vágyik! Már csak az lehet a kérdésed, hogyan lehet ezek között a szintek között előre lépni? Ez nem titok! Lássuk...

lenyegre-mutato

Fejlesztési lehetőségek:

  • Tanítsd őket, boldogabb vevők.
  • Új termék bevezetése, célozz.
  • Áremelés, a kevesebb több...

Egyszerűbben több bevétel:

Tetszik az ötlet, hogy kevesebb befektetett energiával több bevételt szerezz? Megfelelő idő ráfordítással megvalósítható. Elemzés, tervezés és megvalósítás! 

Ehhez tudni kell kire lősz!

Célközönséged meghatározása fontos lépés lesz! Tudnod kell róluk mindent, mik a szokásaik, hogyan viselkednek általában és még sok fontos elemzés vár rád a stratégia tervezése előtt!

Csak saját felelősségre ajánlott! Hiszen azok tudják meglépni az újabb szinteket, akik bíznak saját termékükben, szolgáltatásukban és ezen felül önmagukban! A szükséges stratégia bármikor elérhető...

Kétféle embert ismerek!

Vannak akiknek csak dísznek kell az adott üzlet, vagy tevékenység, hogy unatkozás helyett valamit csináljanak. De ők csak bosszúságot látnak benne.

Viszont vannak páran olyanok, akik komoly bevételt akarnak termelni abból, amit csinálnak és egyre boldogabban, felszabadultabban foglalkoznak vásárlóikkal és értékesítési rendszerükkel!

Rajtad áll, te hova szeretnél tartozni!

szemely-szkhu2-400x250

Köszönöm, hogy időt szántál erre az ingyenes tudásanyagra, bízom benne számodra is hasznosak lesznek eddigi megfigyeléseim!

cropped-UJ-LOGO-2017.png